Svarbi informacija

Svarbi informacija

2014-09-17

Klaipėdoje skolininkams nutraukiamas vandens tiekimas

Klaipėdoje skolininkams nutraukiamas vandens tiekimas

Dalis AB „Klaipėdos vanduo“ klientų liko be vandens. Jo tiekimas sustabdytas piktybiniams skolininkams. Bendrovė šį drastišką žingsnį buvo priversta žengti dėl nepaliaujamo skolų augimo. Šiuo metu gyventojai AB „Klaipėdos vanduo“ už vandens tiekimo ir nuotekų šalinimo bei valymo paslaugas yra įsiskolinę apie 3,5 milijono litų. Vien šiais metais gyventojų skola bendrovei išaugo 160 tūkstančiaų litų, o skolininkų skaičius gyventojų sektoriuje viršijo 9000.

Atjungimas – nauja sankcija

Gyventojų skolos už vandens tiekimo paslaugas nesustodamos auga nuo 2009 metų. Nuo 2013 metų birželio mėnesio AB „Klaipėdos vanduo“ pradėjo taikyti naują priemonę prieš įsiskolinimų didėjimą – vandens tiekimo nutraukimą daugiabučių namų butuose. Per metus laiko buvo planuota nutraukti vandens tiekimą 1598 daugiabučių namų gyventojų butuose. Gavę pranešimą, apie vandens tiekimo nutraukimą, dauguma jų iškart kreipėsi į bendrovę dėl skolos sumokėjimo. Ši priemonė taikoma piktybiniams skolininkams, kurie delsia mokėti už paslaugas ne vieną mėnesį. Nepatekus į butus nutraukti vandens tiekimo, kreipdamiesi į teismą dėl skolos išieškojimo, kartu prašome teismo įpareigoti skolininką sudaryti sąlygas AB „Klaipėdos vanduo“ specialistams nutraukti vandens tiekimą. Praėjus teismo sprendime nustatytam laikotarpiui, per kurį turėjo būti patekta į butą, perduodame vykdomuosius raštus antstolių kontoroms.

Be vandens atjungimo AB „Klaipėdos vanduo“ taiko ir kitas skolų  išieškojimo priemones. Iš pradžių siunčiamas raginimas susimokėti skolą, klientams siūloma pasirašyti skolų grąžinimo susitarimą ir vekselį, o nepadėjus šioms priemonėms, skolos išieškomos teismų ir antstolių pagalba.

Skolininkams – 10 metų nepatikimumo „garantija“

AB „Klaipėdos vanduo“ su savo klientais bendrauja geranoriškai: leidžia skolą sumokėti dalimis, sudaro individualius skolos mokėjimo grafikus pagal gyventojo finansines galimybes. O  siųsdama priminimo apie įsiskolinimą pažymą įspėja, kad kaupti skolas yra visokeriopai nenaudinga. Be papildomų bylinėjimosi išlaidų skolininkams gresia ir kitokie nemalonumai – patekimas į nepatikimų klientų sąrašą. Informacija apie konkretaus asmens įsiskolinimą saugoma dešimt metų. Todėl atsidūrus nepatikimų klientų sąraše gyventojui visą šį laikotarpį gali kilti sunkumų gaunant kreditą ar ką nors perkant išsimokėtinai.

Pasak bendrovės skolų išieškojimo skyriaus specialistų, geriausia išeitis mokėjimus uždelsusiems klientams – kreiptis į AB „Klaipėdos vanduo“ ir pasinaudoti galimybe skolą sumokėti dalimis.

„Mes visada pasiruošę ieškoti abiems pusėms geriausios išeities iš susidariusios situacijos. Bet kokios priemonės – tai papildomas nemalonus rūpestis ir mums, ir mūsų klientams. Kviečiame bendradarbiauti, o ne kariauti“, - sakė Dangeras Aleksandrovas, AB „Klaipėdos vanduo“ pardavimų departamento direktorius.

 

Dėl įsiskolinimų galima konsultuotis telefonais (8 46) 466149, (8 46) 466148, (8 46) 397289, (8 46) 397292, arba kreiptis el. pašto adresu: dovile.kozloviene@vanduo.lt.

svetainiu kurimas