Svarbi informacija

Svarbi informacija

2020-03-16

AB „Klaipėdos vanduo “ imasi prevencinių veiksmų dėl COVID-19 pandemijos plitimo, bei stabdo kontaktinį klientų aptarnavimą

AB „Klaipėdos vanduo “ imasi prevencinių veiksmų dėl COVID-19 pandemijos plitimo, bei stabdo kontaktinį klientų aptarnavimą

Atsižvelgdami į šalyje paskelbtą ekstremalią situaciją ir saugodami savo klientų, darbuotojų bei jų artimųjų sveikatą dėl pavojaus užsikrėsti koronavirusu, AB „Klaipėdos vanduo“ nuo kovo 16 dienos laikinai stabdo tiesioginį klientų aptarnavimą.  Siekiant išvengti tiesioginio kontakto su klientais uždarose patalpose, neveiks Klientų aptarnavimo skyriai Klaipėdos mieste ir Gargžduose, taip pat nebus priimami mėginiai geriamojo vandens ir nuotekų laboratoriniams tyrimams, nevyks šalto vandens skaitiklių patikros ir keitimo darbai.

Klientai bus aptarnaujami tik nuotoliniu būdu – elektroniniu paštu ir telefonu.
Visi kiti procesai įmonėje vyksta įprastu režimu, kad gyventojams būtų užtikrinamas nepertraukiamas vandens tiekimas

Bendra informacija klientams teikiama 8 46 220220, el. paštas info@vanduo.lt

Visus bendrovės darbuotojų kontaktus rasite https://www.vanduo.lt/kontaktai

 

Informacija gyventojams ir įmonėms (dėl sąskaitų, skaitiklių rodmenų, dėl prietaisų plombavimo ir keitimo, dėl įmokų priėmimo vietų, sutarčių sudarymo ir pan. )

  • Gargždų mieste tel. (8-46) 47 16 91;
  • Klaipėdoje – (8 46) 220220
  • elektroniniu paštu  rodmenys@vanduo.lt

 

Projektų derinimas ir prisijungimo/planavimo  sąlygų išdavimas ir toliau vyksta per informacines sistemas  „Infostatyba“ ir  TPDRIS. Papildoma informacija teikiama:

 

Dėl avarijų likvidavimo kreiptis tel. (8 46) 220220, el. paštu bendrove@vanduo.lt

 

Dėl laboratorijų teikiamų paslaugų:

Geriamojo vandens tyrimų laboratorija tel. (8 46) 466133 el. paštu irena.getautiene@vanduo.lt

Nuotekų tyrimo laboratorija tel. (8 46) 323538 el. paštu  nijole.domarkiene@vanduo.lt

 

Dėl nuotekų ir atliekų priėmimo Dumpių nuotekų valykloje tel. (8 46) 325790

 

 

Visą korespondenciją bei popierinę informaciją mesti į bendrovės pašto dėžutę, Ryšininkų g.11, Klaipėda.

 

Padidintos taršos kontrolės ir techninės priežiūros darbų organizavimas vyks įprastu režimu, vengiant tiesioginio kontakto su klientu.

 

Taip pat visus kviečiame naudotis ir elektroniniais kanalais atsiskaitant už paslaugas.

 

Dėl susidariusios nenumatytos situacijos gali didėti gaunamų skambučių ir laiškų srautas, todėl labai prašome savo klientų supratingumo. Stengsimės, kad klientų aptarnavimas būtų kuo sklandesnis.

AB „Klaipėdos vanduo“ nuolat stebi ir vertina besikeičiančią situaciją bei atsižvelgiant į ją atitinkamai reaguos ir informuos savo klientus.

svetainiu kurimas