Naujienos

Nebesukite galvos dėl suvartoto vandens kiekio – rodmenis deklaruokite kartą per metus

2022 08 22


Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ nuolat skubantiems ir užmirštantiems deklaruoti suvartoto vandens kiekį, siūlo patogų būdą sumokėti už paslaugas. Nuo šiol skaitiklių rodmenis galite deklaruoti tik kartą metuose, o sąskaitas apmokėti pasirinkus E. sąskaitos paslaugą ar naudojantis atnaujinta savitarna.
„Pastebime, kad klientams kiekvieno mėnesio suvartoto vandens kiekio deklaravimas išties kelia nepatogumų, todėl norėdami palengvinti sąskaitų apmokėjimą ir kiekvieno mėnesio rūpesčius, siūlome sąskaitų apmokėjimo būdą kiekvieno patogumui. O svarbiausia, kad tai padaryti lengva ir paprasta“, – sako bendrovės „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.
Norintys deklaruoti rodmenis tik kartą metuose turi parašyti prašymą, kurį rasite svetainėje www.vanduo.lt, atsiųsti el. paštu klientai@vanduo.lt ir nurodyti, kiek per mėnesį vidutiniškai suvartoja vandens. Skaitiklio duomenys ir sąskaita su kliento nurodytais rodmenimis kiekvieną mėnesį bus perduota bankui ar į savitarnos portalą.
„Kliento patogumui nebereikės kiekvieną mėnesį nurašyti skaitiklių duomenų, o kliento prašyme nurodytus suvartojamo vandens vidutinius kiekius įrašysime sąskaitoje,  ją gavęs klientas galės apmokėti sąskaitą pasirinktu būdu – savitarnos portale ar pasirinkus elektroninės sąskaitos paslaugą banke. Kartą deklaravus skaitiklių rodmenis ir pasirinkus E.sąskaitos paslaugą, visus metus dėl sąskaitų nebeteks sukti galvos“, – tvirtina bendrovės „Klaipėdos vanduo“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė Dovilė Kozlovienė.
Klientams, pasirinkusiems deklaruoti skaitiklių rodmenis kartą per metus, sausio mėnesį bendrovė „Klaipėdos vanduo“ peržiūrės deklaruotus duomenis ir jei nustatys permoką, ji kliento prašymu bus grąžinta. Jei pagal vandens apskaitos prietaisų rodmenis suvartota vandens daugiau nei buvo nustatytas vidutinis kiekis, bus perskaičiuota gruodžio mėnesio sąskaita ir išsiųstas pranešimas klientui.
Jeigu klientas metų gale nedeklaruos vandens apskaitos prietaisų rodmenų, jam ir toliau skaičiuosis nustatytas vidurkis, iki kol gyventojas praneš rodmenis ar nepatikrins duomenų kontrolieriai, ar nebus pakeisti vandens apskaitos prietaisai.
Kodėl verta rinktis elektroninę sąskaitą savitarnos portale?
  • Jūsų elektroninio pašto dėžutėje ar savitarnos portale sąskaita niekada nepasimes ir bus pasiekiama patogiu Jums laiku.
  • Elektroninė sąskaita Jus pasieks greičiau nei siunčiama paprastu paštu.
  • Atsisakę popierinių sąskaitų, Jūs prisidedate prie gamtos tausojimo, efektyviai naudojant gamtos išteklius.
 
Kaip tai padaryti?
  • Jums tereikia prisijungti prie AB „Klaipėdos vanduo“ internetinio puslapio, pasirinkti rubriką „Savitarna“  ir registruotis.
  • Įvedus pirkėjo kodą ir pirmus septynis asmens kodo skaitmenis, prisijungti prie savitarnos. Registruojantis savitarnos svetainėje būtina nurodyti elektroninį paštą.
 
Norėdami naudoti elektroninės sąskaitos skleidimo paslauga, kuri yra alternatyvi paslauga tiesioginiame debetui, Jums reikia:
  • Elektroninės sąskaitos paslaugą galėsite užsisakyti bet kuriame banko skyriuje, kuriame turite sąskaitą, ar interneto banke.
  • Nuvykti į banką ar prisijungti prie banko internete, užpildyti prašymą elektroniniai sąskaitai gauti.
  • Norėdami, kad elektroninės sąskaitos būtų apmokamos automatiškai, tereikia savo interneto banke pasirinkti šią funkciją.
  • Visas elektronines sąskaitas gausite tiesiogiai į savo interneto banką;
 
Elektroninės sąskaitos nauda klientams:
  • Visas elektroninės sąskaitas lengvai galėsite tvarkyti naudodamiesi savo interneto banku;
  • E. sąskaitą galėsite apmokėti automatiškai arba vienkartiniu pavedimu;
  • Sąskaitas galėsite peržiūrėti ir apmokėti bet kuriuo paros metu ar pasirinkti tiesioginio debeto paslaugą;
 
Jei kyla klausimų ar nepavyksta prisijungti, kreipkitės į AB „Klaipėdos vanduo“ specialistus. Skambinkite tel. nr. (8 46) 220 220 arba rašykite el. paštu: klientai@vanduo.lt