Klientai yra neatsiejama mūsų Bendrovės dalis, todėl kryptingai dirbame tam, kad gerintume jų patirtis ir nuolat tobuliname paslaugų teikimo būdus.
Vakar kartu su klientais minėdami Tarptautinę klientų dieną, kvietėme juos registruotis Savitarnoje ir taip dar patogiau atsiskaityti už paslaugas, deklaruoti skaitliukų rodmenis bei naudotis kitais savitarnos privalumais.
„Kasdien aptarnaujame daugiau nei 102 tūkst. klientų, iš kurių daugiau nei pusė jau yra atsisakę popierinių sąskaitų bei pasirinkę e. paslaugas, taip prisidėdami prie racionalaus gamtos resursų tausojimo. Šis aplinkai draugiškas sprendimas naudingas ir patiems klientams, nes tai dar viena galimybė taupyti brangų laiką. Pastaraisiais metais, atliepdami klientų lūkesčius, įgyvendinome eilę efektyvių sprendimų, atvėrusių galimybę paprasčiau ir greičiau gauti reikiamas paslaugas“, - sako Klientų aptarnavimo departamento direktorė Dovilė Kozlovienė.
Klientų patogumui jau esame įdiegę:
• galimybę prie savitarnos prisijungti naudojant „Facebook“ ir „Google“ paskyras;
• klientų užklausų bei prašymų pateikimą per savitarną;
• vandens sunaudojimo statistinį atvaizdavimą kliento paskyroje;
• galimybę Savitarnoje apjungti ir valdyti visus turimus objektus;
• nuorodą į el. banką apmokėjimui tiesiogiai iš el. paštu gautos sąskaitos;
• QR kodą popierinėse sąskaitose, kurį nuskaičius klientas nukreipiamas į savitarną ir iškart gali atlikti registraciją.
Skatindama socialinę atsakomybę, AB Klaipėdos vanduo“ nuosekliai laikosi Žaliojo kurso, mažina popieriaus suvartojimą, palaipsniui atsisako popierinių sąskaitų. Savo pavyzdžiu kviečia pasekti visuomenę, įstaigas bei verslo įmones, taip rūpinantis gyventojų ir ateities kartų sveikata, komfortu ir gerove.